Garancija in reklamacije
Reklamacijo lahko uveljavljate v zakonsko veljavnem roku – torej v roku 2 let od nakupa izdelka. Nekateri izdelki imajo podaljšano garancijo (3 ali 5 let).Te informacije so navedene v priloženih dokumentih (na računu ali na embalaži).
Reklamacijo lahko uveljavljate le za izdelek z vsemi sestavnimi deli. Izdelek je torej potrebno vrniti v celoti. Pri tem embalaža ni pomembna. Tudi ni obvezno, da je embalaža originalna.
-
Izpolnite obrazec za reklamacijo
Prenesite obrazec in izpolnite vse potrebne podatke. Ne pozabite dopisati:
- številko računa ali naročila (ta je navedena v elektronski pošti, ki ste jo prejeli po kreiranju naročila)
- številko vašega bančnega računa za morebitno vračilo denarja. -
Pošljite nam izpolnjen obrazec
na naslov reklamacije@emos-si.si ali pa natisnjenega priložite k izdelku, ki ga v paketu vrnete na naš naslov.
V kolikor se odločite, da nam obrazec pošljete po elektronski pošti, nam skupaj z vrnjenim izdelkom v paketu pošljite podatke o številki računa ali naročila, da bomo vašo pošiljko lahko povezali z vašim obrazcem, poslanim po elelktronski pošti. -
Pošljite ali prinesite izdelke na naslov sedeža našega podjetja
EMOS SI, D.O.O., Rimska cesta 92, 3311 Šempeter v Savinjski dolini, Slovenija
Paket nam lahko pošljete prek kateregakoli prevoznika. Paketov poslanih s plačilom po povzetju ne sprejemamo. V primeru, da bo reklamacija potrjena, vam bomo povrnili stroške pošiljanja izdelka. -
Ko prejmete potrdilo o reklamaciji
nam pošljite na naš elektronski naslov na naslov reklamacije@emos-si.si kratek zahtevek za povračilo stroškov dostave, pri čemer navedite številko, dodeljeno vaši reklamaciji (na potrdilu o reklamaciji). Priložite kopijo dobavnice ter ponovno navedite številko vašega bančnega računa.
Po prejemu blaga v zakonsko določenem roku ocenimo vrnjeno blago in vas o rezultatih reklamacijskega postopka obvestimo po elektronski pošti.
Reševanje reklamacij:
V kolikor je reklamacija potrjena, blago popravimo ali zamenjamo. V kolikor popravilo in menjava za enak izdelek nista mogoča, vam znesek reklamiranega blaga vrnemo na bančni račun, ki ste ga navedli v reklamacijskem obrazcu.
Potrebujete dodatne informacije? Kontaktirajte nas po e-pošti ali telefonu.
Po izteku zakonsko določenega obdobja zaradi števila prodanih in stalno spreminjajočih se artiklov poprodajnega servisa v splošnem ne ponujamo.
V koliko pride do takšne situacije vsak primer obravnavamo individualno. V primeru takšnih situacij oz. kakršnihkoli vprašanj v zvezi s tem, nas lahko kontaktirate na elektronski naslov reklamacije@emos-si.si.
Ob prejemu paketa ugotovite, da niste prejeli vseh izdelkov, ki ste jih naročili? Ste prejeli napačne izdelke? Se opravičujemo. Spodaj preberite, kako ravnati v takšnem primeru.
-
1. Preverite račun in ga primerjate z obvestilom o oddaji naročila (e-pošta), ki ste ga prejeli po kreiranju naročila
Če se prejeto ne ujema z naročenim blagom, je morda prišlo do pomote v našem logističnem centru. Se opravičujemo.
-
Pišite nam
na reklamacije@emos-si.si. Prosimo, navedite številko naročila in izdelke, ki jih niste prejeli. Manjkajoče izdelke vam bomo poslali – običajno jih lahko pošljemo še isti ali naslednji dan po prejemu vašega obvestila.
Je vaše naročeno blago prispelo poškodovano in/ali v poškodovani škatli? Zelo nam je žal. Spodaj preberite, kako ravnati naprej.
-
1. Prosimo, obrnite se neposredno na prevoznika DPD
Pred samo odpremo paketa v našem skladišču blago temeljito preverimo, zato do poškodb lahko pride le med samim prevozom.
-
2. Preberi podrobna navodila za pošiljanje:
-
3. Počakajte na prevzem pošiljke
V nekaj dneh bo kurir prevzel vaše blago, ga vrnil k nam, kjer bomo pripravili nov paket in vam ga takoj poslali. Celoten postopek naj bi trajal največ 14 dni.