Vprašanja o izdelkih
Imate tehnično vprašanje o naših izdelkih?
Lahko nas kontaktirate prek obrazca za stike.
Prizadevamo si, da bi na vaša vprašanja odgovorili v najkrajšem možnem času. Če gre za bolj zapleteno poizvedbo ali vprašanje, ki zahteva posvetovanje s produktnim specialistom, lahko traja nekoliko dlje, da odgovorimo na vaše vprašanje. Prosimo vas za vaše razumevanje in potrpežljivost.
Blago, ki je na zalogi, pripravimo in odpošljemo najpozneje naslednji delovni dan po prejemu naročila. Naročeno vam na dom oz. želeni naslov običajno dostavimo v roku dveh do treh delovnih dni po obdelavi naročila.
Blaga, ki trenutno ni na zalogi in ima v e-trgovini status "Ni na zalogi", ni mogoče naročiti. Okvirni datum, ko bo blago spet na zalogi se prikaže ob kliku na besedo "Ni na zalogi". Gre za planirani datum naslednje zaloge. V kolikor želite, da vas preko elektronske pošte obvestimo, ko bo želeni izdelek spet na zalogi, lahko kliknete na gumb „Sledi“ in prejeli boste obvestilo, da izdelek lahko naročite.
Kako do pametnega doma
Božična dekorativna razsvetljava
Kako pravilno izračunati osvetlitev prostora
Kako izbrati videodomofon
Povezovanje božičnih lučk
Kako izbrati LED panel
Kako izbrati ustrezno žarnico
Dokumenti
Vse dokumente in navodila za posamezni izdelek najdete v podrobnostih o izdelku v razdelku „Dokumenti za prenos“:
Center za prenose
Navodila, dokumente o izdelkih, izjave o skladnosti in druge datoteke za prenos lahko poiščete tudi na tem mestu: Center za prenose.